Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » JBC0625 kamoka

Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0625 KAMOKA

JBC0625 Zacisk hamulca, KAMOKA KAMOKA
kamoka JBC0625
115.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:7 szt.

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0625

dostawca:

KAMOKA

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z ramą mocującą
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 54,0
System hamulcowy ATE
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 24
parzyste numery artykułów 430692
Materiał Żeliwo szare
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Rozstaw śrub mocujących [mm] 104

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0625 KAMOKA

Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0625 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

Numery OE Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0625 producenta KAMOKA

RENAULT

410111495R, 410116581R

DACIA

410111495R, 410116581R

numery OEM:
RENAULT      41011 1495R
RENAULT      410111495R
RENAULT      410116581R
DACIA      41011 1495R
DACIA      410116581R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0625 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca, KAMOKA JBC0625 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.