Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco DAILY II Autobus A 45-12 (94179211, 94179231, 94179311, 94179317,... (1990.06-1996.04) 116km » JBC1030 kamoka
wybrany samochód: 
Iveco Daily Ii Autobus A 45-12 (94179211, 94179231, 94179311, 94179317,... (1990.06-1996.04) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca JBC1030 KAMOKA

JBC1030 Zacisk hamulca KAMOKA
kamoka JBC1030
159.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 6 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1030

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm]45,0
System hamulcowyBOSCH
parzyste numery artykułówJBC1029
MateriałŻeliwo szare
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Ilość połączeń1
Rozstaw śrub mocujących [mm]196
Ciężar [kg]4,42
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]22
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca JBC1030 KAMOKA

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 420 35 83
MERCEDES-BENZ      A 002 420 35 83
VOLKSWAGEN      2D0615424C
VAG      2D0 615 424C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca JBC1030 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca JBC1030 KAMOKA:

Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.