Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » JBC1049 kamoka

Zacisk hamulca JBC1049 KAMOKA

JBC1049 Zacisk hamulca KAMOKA
kamoka JBC1049
167.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1049

dostawca:

KAMOKA

Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm] 48
System hamulcowy BOSCH
parzyste numery artykułów JBC1050
Materiał Żeliwo szare
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Ilość połączeń 1
Wymiar gwintu M10X1
Ciężar [kg] 4,64
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 33

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca JBC1049 KAMOKA

Zacisk hamulca JBC1049 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Zacisk hamulca JBC1049 producenta KAMOKA

FORD

1783932, 1817682, BK212B302AA, BK312B302AA

numery OEM:
FORD      1 783 932
FORD      1 817 682
FORD      BK21-2B302-AA
FORD      BK31-2B302-AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca JBC1049 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca JBC1049 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.