Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V (1993.04-1996.08) 136km » JBC1101 kamoka
wybrany samochód: 
Ford Mondeo I Turnier (bnp) 2.0 I 16v (1993.04-1996.08) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca JBC1101 KAMOKA

JBC1101 Zacisk hamulca KAMOKA
kamoka JBC1101
147.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:7 szt.

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1101

dostawca:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm]38,0
System hamulcowyNISSIN
parzyste numery artykułówJBC1102
MateriałŻeliwo szare
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Ilość połączeń1
Rozstaw śrub mocujących [mm]110
Ciężar [kg]2,2
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]9
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca JBC1101 KAMOKA

numery OEM:
HONDA      43019TA0A01
HONDA      43019TA0A02
HONDA      43019TA0A10
HONDA      43019TA0A51
HONDA      43019TA0A81
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca JBC1101 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca JBC1101 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.