Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Smart CROSSBLADE (450) 0.6 (450.418) (2002.06-2003.12) 71km » JBC1149 kamoka
wybrany samochód: 
Smart Crossblade (450) 0.6 (450.418) (2002.06-2003.12) 71km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZACISK HAMULCOWY PRZÓD LEWY TOYOTA PRIUS 03-09 JBC1149 KAMOKA

JBC1149 ZACISK HAMULCOWY PRZÓD LEWY TOYOTA PRIUS 03-09 KAMOKA
145.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:4 szt. wysyłka Piątek
:4 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1149

dostawca:

KAMOKA

aluminium
zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
oś przednia, z lewej
bez silnika elektrycznego
System hamulcowy ADVICS
Rozstaw śrub mocujących 137
parzyste numery artykułów JBC1150
Średnica tłoka [mm] 54
aluminium
zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
oś przednia, z lewej
bez silnika elektrycznego
System hamulcowy ADVICS
Rozstaw śrub mocujących 137
parzyste numery artykułów JBC1150
Średnica tłoka [mm] 54

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAMULCOWY PRZÓD LEWY TOYOTA PRIUS 03-09 JBC1149 KAMOKA

numery OEM:
TOYOTA      4775047020
TOYOTA      4775047050
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZACISK HAMULCOWY PRZÓD LEWY TOYOTA PRIUS 03-09 JBC1149 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAMULCOWY PRZÓD LEWY TOYOTA PRIUS 03-09 JBC1149 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.