Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Jeep WRANGLER IV (JL) 3.6 VVT (JL72, JL74) (2017.11-???) 284km » JBC1203 kamoka
wybrany samochód: 
Jeep Wrangler Iv (jl) 3.6 Vvt (jl72, Jl74) (2017.11-???) 284km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZACISK HAMULC. PRZÓD LEWY LAND ROVER DEFENDER JBC1203 KAMOKA

JBC1203 ZACISK HAMULC. PRZÓD LEWY LAND ROVER DEFENDER KAMOKA
245.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1203

dostawca:

KAMOKA

zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
żeliwo szare
oś przednia, z lewej
System hamulcowy LOCKHEED
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 14
Średnica tłoka [mm] 46
zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
żeliwo szare
oś przednia, z lewej
System hamulcowy LOCKHEED
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 14
Średnica tłoka [mm] 46

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAMULC. PRZÓD LEWY LAND ROVER DEFENDER JBC1203 KAMOKA

numery OEM:
LAND ROVER      RTC 5573
LAND ROVER      SEB500440
LAND ROVER      STC1263
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZACISK HAMULC. PRZÓD LEWY LAND ROVER DEFENDER JBC1203 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAMULC. PRZÓD LEWY LAND ROVER DEFENDER JBC1203 KAMOKA:

Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.