Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault RAPID Furgon/minivan (F40_, G40_) 1.9 D (F40R) (1994.09-1998.03) 54km » JBC1238 kamoka
wybrany samochód: 
Renault Rapid Furgon/minivan (f40_, G40_) 1.9 D (f40r) (1994.09-1998.03) 54km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ZACISK HAMULC. ALFA ROMEO MITO 08-18 PT JBC1238 KAMOKA

JBC1238 ZACISK HAMULC. ALFA ROMEO MITO 08-18 PT KAMOKA

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC1238

producent:

KAMOKA

aluminium
zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
oś tylna strona prawa
Ilość połączeń 1
System hamulcowy BOSCH
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 10
Rozstaw śrub mocujących 120
Średnica tłoka [mm] 38
aluminium
zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
oś tylna strona prawa
Ilość połączeń 1
System hamulcowy BOSCH
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 10
Rozstaw śrub mocujących 120
Średnica tłoka [mm] 38

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZACISK HAMULC. ALFA ROMEO MITO 08-18 PT JBC1238 KAMOKA

numery OEM:
ALFA ROMEO      77364990
ALFA ROMEO      77364992
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZACISK HAMULC. ALFA ROMEO MITO 08-18 PT JBC1238 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o ZACISK HAMULC. ALFA ROMEO MITO 08-18 PT JBC1238 KAMOKA:

SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.