
| dla numeru artykułu | 886036 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 32 |
| Długość całkowita [mm] | 106 |
| Rozmiar klucza | 10 |
| Wymiar gwintu | M10X1 |
| Technika połączeń | 4 |
| Napięcie [V] | 11 |
| nr EAN | 5901779871066 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, KAMOKA KP024 KAMOKA
| BMW | 12 23 2 248 059 | |
| BMW | 2 248 059 | |
| BMW | 2248059 | |
| CITROËN | 596038 | |
| OPEL | 12 14 018 | |
| OPEL | 1214018 | |
| OPEL | 88 900 721 | |
| OPEL | 88900721 | |
| OPEL | 93 171 875 | |
| OPEL | 93171875 | |
| PEUGEOT | 596038 | |
| ROVER | NCC 100120 | |
| ROVER | NCC 100120 L | |
| ROVER | NCC100120L | |
| LAND ROVER | NCC100120 | |
| LAND ROVER | NCC100120L |
Zastosowanie Świeca żarowa, KAMOKA KP024 KAMOKA w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.