Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Volkswagen BORA I (1J2) 1.9 TDI (2000.05-2005.05) 150km » T0060 kamoka
wybrany samochód: 
Volkswagen Bora I (1j2) 1.9 Tdi (2000.05-2005.05) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna, KAMOKA T0060 KAMOKA

T0060 Pompa wodna, KAMOKA KAMOKA
kamoka T0060
Pompa wodna, KAMOKA T0060
T0060
116.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

T0060

dostawca:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Wykonanie pompy wodnejdla napędu paskiem zębatym
nr EAN5901779824598
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna, KAMOKA T0060 KAMOKA

numery OEM:
BMW      11 51 0 393 730
BMW      11 51 7 786 736
BMW      11 51 7 788 306
BMW      11 51 7 794 247
BMW      11 51 7 806 349
BMW      11.51.7.924.247
BMW      11517785015
BMW      11517794244
BMW      393730
BMW      7785015
BMW      7786736
BMW      7788306
BMW      7794244
BMW      7794247
BMW      7806349
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna, KAMOKA T0060 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna, KAMOKA T0060 KAMOKA:

Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Białystok
2022-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2022-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2023-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.