Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Volkswagen POLO coupe (86C, 80) 1.4 D (1990.08-1994.09) 48km » T0146 kamoka
wybrany samochód: 
Volkswagen Polo Coupe (86c, 80) 1.4 D (1990.08-1994.09) 48km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna, KAMOKA T0146 KAMOKA

T0146 Pompa wodna, KAMOKA KAMOKA
kamoka T0146
Pompa wodna, KAMOKA T0146
T0146
83.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:4 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

T0146

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
nr EAN5901779825458
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna, KAMOKA T0146 KAMOKA

numery OEM:
HONDA      19200-RBB-003
HONDA      19200-RBB-013
HONDA      19200-RBB-113
HONDA      19200-RFE-003
HONDA      19200-RX0-A01
HONDA      19200RAAA01
HONDA      19200RAD003
HONDA      19200RBB003
HONDA      19200RBB013
HONDA      19200RFE003
HONDA      19200RTA003
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna, KAMOKA T0146 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna, KAMOKA T0146 KAMOKA:

Michał, Suchedniów
2022-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Białystok
2022-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2023-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.