Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Renault SCÉNIC III VAN (JZ0/1_) 1.5 dCi (JZ0D, JZ1M, JZ09, JZ14, JZ1G, JZ1W, JZ10) (2009.04-???) 110km » 1702080 kraft automotive
wybrany samochód: 
Renault Scénic Iii Van (jz0/1_) 1.5 Dci (jz0d, Jz1m, Jz09, Jz14, Jz1g, Jz1w, Jz10) (2009.04-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 1702080 KRAFT AUTOMOTIVE

19.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 6 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

1702080

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Status produktu: Normalny
Numer seryjnyK1702080
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
nr EAN5901159215213
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 1702080 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
FORD      1339 125
FORD      1339125
FORD      18075 16
FORD      4M5Q 6714 CA
FORD      4M5Q-6714-DA
FORD      4M5Q6714CA

Zastosowanie Filtr oleju 1702080 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 1702080 KRAFT AUTOMOTIVE:

Tetiana, Wrocław
2020-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Kazanów
2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Łódź
2020-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, Warszawa
2023-05-08
 5/5
Oky

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.