Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Audi A6 C4 (4A2) 2.3 (1994.06-1995.12) 133km » 1702400 kraft automotive
wybrany samochód: 
Audi A6 C4 (4a2) 2.3 (1994.06-1995.12) 133km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 1702400 KRAFT AUTOMOTIVE

1702400 Filtr oleju KRAFT AUTOMOTIVE
14.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 6 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

1702400

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Status produktu: Normalny
Wysokość [mm]58
Średnica wewnętrzna [mm]35,3
Średnica wewnętrzna 1 [mm]35,3
średnica zewnętrzna [mm]92
Numer seryjny1702400
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN5901159077064
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 1702400 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
FORD      1088 179
FORD      1349 745
FORD      M-82-06-A-01
FORD      XS 7Q 6744 AA
FORD      XS7Q6744A4
JAGUAR      JDE 2464

Zastosowanie Filtr oleju 1702400 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 1702400 KRAFT AUTOMOTIVE:

Tetiana, Wrocław
2020-07-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
andrzej, Warszawa
2023-05-08
 5/5
Oky
Marek, Łódź
2020-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Kazanów
2020-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.