Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Kia SEPHIA sedan (FA) 1.5 i (1996.02-1997.10) 80km » 4223018 kraft automotive
wybrany samochód: 
Kia Sephia Sedan (fa) 1.5 I (1996.02-1997.10) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 4223018 KRAFT AUTOMOTIVE

27.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:6 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

4223018

Status produktu: Normalny
Strona zabudowygóra
Numer seryjnyK4223018
nr EAN5901159241502
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 4223018 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
ALFA ROMEO      part of 500379801
ALFA ROMEO      part of 500379802
FIAT      part of 500379801
FIAT      part of 500379802
IVECO      part of 500379801
IVECO      part of 500379802
LANCIA      part of 500379801
LANCIA      part of 500379802

Zastosowanie Sworzeń wahacza 4223018 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 4223018 KRAFT AUTOMOTIVE:

Wojciech, Swarożyn
2020-10-20
 5/5
dobrej jakości produkt - uwag brak

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.