Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Skoda FELICIA I (6U1) 1.3 (1994.10-1998.03) 58km » 55.0378 lauber
wybrany samochód: 
Skoda Felicia I (6u1) 1.3 (1994.10-1998.03) 58km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0378 LAUBER

412.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.0378

dostawca:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Koła pasoweZ kołem pasowym
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Cisnienie [bar]80
Przestrzegaj danych technicznych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Ze zbiornikiem wyrównującym
Ograniczenia producentaSAGINAW
Ilość żeber6
Średnica koła pasowego [mm]114
EAN5901321120871
StanFabrycznie nowy
Tryb pracyHydrauliczny
Koła pasoweZ kołem pasowym
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Cisnienie [bar]80
Przestrzegaj danych technicznych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Ze zbiornikiem wyrównującym
Ograniczenia producentaSAGINAW
Ilość żeber6
Średnica koła pasowego [mm]114
EAN5901321120871
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0378 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: CITROEN XSARA, PEUGEOT 206 1.9D 09.98-04.05
numery OEM:
CITROËN      96 348 160 80
PEUGEOT      4007 V6
PEUGEOT      96 314 116 80
PEUGEOT      96 348 160 80
GREAT WALL      PI0336
GREAT WALL      PI1090
zamienniki:
53751
brak
SPIDAN
54042
brak
SPIDAN
54250
brak
SPIDAN
21G35129
brak
CARDONE
15-0499
brak
ELSTOCK
15-1684
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0378 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0378 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.