Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Fiat DUCATO Panorama (290_) 2.5 TD 4x4 (1991.01-1994.03) 95km » 55.1030 lauber
wybrany samochód: 
Fiat Ducato Panorama (290_) 2.5 Td 4x4 (1991.01-1994.03) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.1030 LAUBER

327.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.1030

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwarancja2 lata gwarancji
Ograniczenia producentaZF
Ciśnienie pracy [bar]120
Koła pasoweZ kołem pasowym
Rozmiar gwintu 1M16
Cisnienie [bar]120
EAN1600002611458
StanFabrycznie nowy
Tryb pracyHydrauliczny
Gwarancja2 lata gwarancji
Ograniczenia producentaZF
Ciśnienie pracy [bar]120
Koła pasoweZ kołem pasowym
Rozmiar gwintu 1M16
Cisnienie [bar]120
EAN1600002611458
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.1030 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 4-T (B904), V (638/2) 2.1D-2.9D 01.95-09.20
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 466 69 01
MERCEDES-BENZ      002 466 70 01
MERCEDES-BENZ      002 466 75 01
MERCEDES-BENZ      002 466 76 01
MERCEDES-BENZ      0024666901
MERCEDES-BENZ      0024667001
MERCEDES-BENZ      A 002 466 69 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 70 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 75 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 76 01
GREAT WALL      PI0865
GREAT WALL      PI0871
GREAT WALL      PI0889

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.1030 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.1030 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.