
| Ciśnienie [bar] | 80 |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Liczba żeber | 5 |
| Ø koła pasowego [mm] | 78 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | bez zbiornika wyrównawczego |
| Gwarancja | 2 lata gwarancji |
| Odstęp od koła pasowego do pompy [mm] | 17 |
| Liczba żeber 2 | 6 |
| Ciśnienie [bar] | 80 |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Liczba żeber | 5 |
| Ø koła pasowego [mm] | 78 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | bez zbiornika wyrównawczego |
| Gwarancja | 2 lata gwarancji |
| Odstęp od koła pasowego do pompy [mm] | 17 |
| Liczba żeber 2 | 6 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1242 LAUBER
Koszt kaucji: 30.75 zł| FORD | 04.05.1242 | |
| FORD | 1141655 | |
| FORD | 1227887 | |
| FORD | 1332457 | |
| FORD | 1357617 | |
| FORD | 1363849 | |
| FORD | 1366465 | |
| FORD | 1426694 | |
| FORD | 1495668 | |
| FORD | 1666079 | |
| FORD | 2S6C3A696CB | |
| FORD | 2S6C3A696CD | |
| FORD | 2S6C3A696CE | |
| FORD | 2S6C3A696CF | |
| FORD | 2S6C3A696CG | |
| FORD | 2S6C3A696CH | |
| FORD | 2S6C3A696CK | |
| FORD | 2S6C3A696CL | |
| FORD | 4330724 | |
| FORD | DE60-32-600 | |
| FORD | DE90-32-600A | |
| FORD | DE90-32-600B | |
| FORD | HBD-HP | |
| FORD | HBD-NY | |
| FORD | RM2S6J3A674CE | |
| FORD | XS4C-3A696-BD | |
| FORD | XS4C-3A696-CD | |
| MAZDA | DE60-32-600 | |
| MAZDA | DE90-32-600 | |
| MAZDA | DE90-32-600A | |
| MAZDA | DE9032600B | |
| MAZDA | DE9032600C | |
| MAZDA | DE9032600D | |
| MAZDA | DE9032600E | |
| MAZDA | DE9032600F | |
| MAZDA | DE9032600G |
Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1242 LAUBER w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1242 LAUBER: