Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volvo V70 II (285) 2.4 CDI (2005.07-2008.12) 122km » 55.1242 lauber
wybrany samochód: 
Volvo V70 Ii (285) 2.4 Cdi (2005.07-2008.12) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1242 LAUBER

55.1242 Pompa hydrauliczna układu kierowniczego LAUBER
lauber 55.1242
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1242
55.1242
312.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:7 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.1242

dostawca:

LAUBER

Ciśnienie [bar]80
Tryb pracyhydrauliczny
Liczba żeber5
Ø koła pasowego [mm]78
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez zbiornika wyrównawczego
Gwarancja2 lata gwarancji
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]17
Liczba żeber 26
Ciśnienie [bar]80
Tryb pracyhydrauliczny
Liczba żeber5
Ø koła pasowego [mm]78
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2bez zbiornika wyrównawczego
Gwarancja2 lata gwarancji
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]17
Liczba żeber 26

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1242 LAUBER

Koszt kaucji: 30.75 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: FORD FIESTA V, FUSION 1.25-1.6 11.01-12.12
numery OEM:
FORD      04.05.1242
FORD      1141655
FORD      1227887
FORD      1332457
FORD      1357617
FORD      1363849
FORD      1366465
FORD      1426694
FORD      1495668
FORD      1666079
FORD      2S6C3A696CB
FORD      2S6C3A696CD
FORD      2S6C3A696CE
FORD      2S6C3A696CF
FORD      2S6C3A696CG
FORD      2S6C3A696CH
FORD      2S6C3A696CK
FORD      2S6C3A696CL
FORD      4330724
FORD      DE60-32-600
FORD      DE90-32-600A
FORD      DE90-32-600B
FORD      HBD-HP
FORD      HBD-NY
FORD      RM2S6J3A674CE
FORD      XS4C-3A696-BD
FORD      XS4C-3A696-CD
MAZDA      DE60-32-600
MAZDA      DE90-32-600
MAZDA      DE90-32-600A
MAZDA      DE9032600B
MAZDA      DE9032600C
MAZDA      DE9032600D
MAZDA      DE9032600E
MAZDA      DE9032600F
MAZDA      DE9032600G

Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1242 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1242 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.