Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Fiat DOBLO Cargo (263_) 1.3 D Multijet (2010.02-???) 90km » 55.1297 lauber
wybrany samochód: 
Fiat Doblo Cargo (263_) 1.3 D Multijet (2010.02-???) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1297 LAUBER

349.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:6 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.1297

dostawca:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwarancja2 lata gwarancji
Liczba rowków6
Średnica koła pasowego [mm]137
Ograniczenia producentaVISTEON
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
Cisnienie [bar]90
Ilość żeber6
EAN5901321168569
StanFabrycznie nowy
Tryb pracyHydrauliczny
Gwarancja2 lata gwarancji
Liczba rowków6
Średnica koła pasowego [mm]137
Ograniczenia producentaVISTEON
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
Cisnienie [bar]90
Ilość żeber6
EAN5901321168569
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1297 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: FORD MONDEO III 1.8/2.0 10.00-03.07
numery OEM:
FORD USA      1 357 641
FORD USA      1 506 930
FORD USA      1S7C 3A674
FORD USA      1S7C 3A696 AJ
FORD USA      4 121 762
FORD USA      4 533 382
GREAT WALL      PI1167

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1297 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1297 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.