Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 55.1410 lauber

Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1410 LAUBER

55.1410 Pompa hydrauliczna układu kierowniczego LAUBER
lauber 55.1410
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1410
55.1410
762.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 6 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.1410

producent:

LAUBER

Ciśnienie [bar]95
Ciśnienie robocze [bar]95
Tryb pracyhydrauliczny
Liczba żeber5
Ø koła pasowego [mm]103
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Nowa część bez depozytu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1410 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: FORD MONDEO IV 1.6 03.07-01.15
numery OEM:
FORD      1459629
FORD      6G91-3A696-BD
zamienniki:
HP-880
brak
OPTIMAL

Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1410 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1410 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.