Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Honda FJS FJS 400 SW-T (2009.01-2010.12) 38km » 55.1428 lauber
wybrany samochód: 
Honda Fjs Fjs 400 Sw-t (2009.01-2010.12) 38km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1428 LAUBER

55.1428 Pompa hydrauliczna układu kierowniczego LAUBER
lauber 55.1428
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1428
55.1428
652.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:2 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.1428

producent:

LAUBER

Ograniczenia producentaHOBOURN
Ciśnienie [bar]110
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Koła pasowebez koła pasowego
Przestrzegać danych technicznych
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Rozstaw śrub mocujących [mm]80
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]18
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]32
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowegoM16x1,5
Ograniczenia producentaHOBOURN
Ciśnienie [bar]110
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Koła pasowebez koła pasowego
Przestrzegać danych technicznych
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Rozstaw śrub mocujących [mm]80
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]18
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]32
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowegoM16x1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1428 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: JAGUAR X-TYPE I 2.0D/2.2D 07.03-12.09
numery OEM:
JAGUAR      04.71.0192
JAGUAR      C2S48682
JAGUAR      JDE2552
JAGUAR      JDE4137
zamienniki:
54404
brak
SPIDAN

Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1428 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.1428 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.