Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.2 (2009.07-2015.05) 60km » 55.1532 lauber
wybrany samochód: 
Seat Ibiza Iv Sc (6j1, 6p5) 1.2 (2009.07-2015.05) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1532 LAUBER

422.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:1 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.1532

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Ograniczenia producentaZF
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Średnica koła pasowego [mm]123,5
Ilość żeber6
Ilość otworów wlotowych/wylotowych2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]15,9
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm]7,9
Odstęp adaptera od pompy [mm]77
Średnica punktów mocowania [mm]8,5
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Cisnienie [bar]105
EAN5901321164868
StanFabrycznie nowy
Tryb pracyHydrauliczny
Ograniczenia producentaZF
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Średnica koła pasowego [mm]123,5
Ilość żeber6
Ilość otworów wlotowych/wylotowych2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]15,9
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm]7,9
Odstęp adaptera od pompy [mm]77
Średnica punktów mocowania [mm]8,5
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Cisnienie [bar]105
EAN5901321164868
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1532 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: FORD FOCUS C-MAX 1.6/1.8 10.03-03.07
numery OEM:
FORD USA      1306888
FORD USA      4M51-3A696-AB
GREAT WALL      PI1143
GREAT WALL      PI1362

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1532 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.1532 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.