Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Bmw 3 (E46) 316 i (2002.06-2005.02) 115km » 55.2912 lauber
wybrany samochód: 
Bmw 3 (e46) 316 I (2002.06-2005.02) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.2912 LAUBER

357.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.2912

dostawca:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Ograniczenia producentaKIA
Dolot - sr. [mm]16
Wylot - sr. [mm]16
SpecyfikacjaVER FOTOS..
Gwarancja2 lata gwarancji
Ilość żeber6
Średnica koła pasowego [mm]119
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Cisnienie [bar]90
EAN5901321693870
StanFabrycznie nowy
Tryb pracyHydrauliczny
Ograniczenia producentaKIA
Dolot - sr. [mm]16
Wylot - sr. [mm]16
SpecyfikacjaVER FOTOS..
Gwarancja2 lata gwarancji
Ilość żeber6
Średnica koła pasowego [mm]119
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Cisnienie [bar]90
EAN5901321693870
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.2912 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: HYUNDAI TUCSON, KIA SPORTAGE II 2.0D 08.04-12.10
numery OEM:
HYUNDAI      57100-2E200
HYUNDAI      57100-2E300
KIA      57100 2E200

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.2912 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.2912 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.