Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A4 B5 Avant (8D5) 2.4 (1997.08-2001.09) 163km » 55.3572 lauber
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 Avant (8d5) 2.4 (1997.08-2001.09) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.3572 LAUBER

55.3572 Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz LAUBER
539.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.3572

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Gwarancja2 lata gwarancji
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
Ilość żeber6
Średnica koła pasowego [mm]128
EAN5901321126231
StanFabrycznie nowy
Tryb pracyHydrauliczny
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Gwarancja2 lata gwarancji
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
Ilość żeber6
Średnica koła pasowego [mm]128
EAN5901321126231
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.3572 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: FORD MONDEO I, MONDEO II 1.6/1.8/2.0 01.93-09.00
numery OEM:
FORD      3023572
FORD      3049841
FORD      F83C3A674BA
FORD      F83C3A674BB
FORD USA      3 023 572
FORD USA      3 049 841
FORD USA      F8 3C 3A674BB
FORD USA      F83C 3A674 BA
GREAT WALL      PI0110
GREAT WALL      PI0591

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.3572 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.3572 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.