Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel COMMODORE B coupe 2.8 GS/E (1972-1975) 160km » 55.4310 lauber
wybrany samochód: 
Opel Commodore B Coupe 2.8 Gs/e (1972-1975) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4310 LAUBER

336.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:7 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.4310

dostawca:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Ilość żeber5
Średnica koła pasowego [mm]117
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Cisnienie [bar]90
EAN5901321451678
StanFabrycznie nowy
Tryb pracyHydrauliczny
Ilość żeber5
Średnica koła pasowego [mm]117
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Cisnienie [bar]90
EAN5901321451678
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4310 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: TOYOTA AVENSIS, COROLLA VERSO, HIACE / COMMUTER V 2.0D/2.5D 04.03-03.09
numery OEM:
TOYOTA      44310 05100
TOYOTA      L44310-05100
GREAT WALL      PI1111
zamienniki:
54385
brak
SPIDAN
15-1688
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4310 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.4310 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.