Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Fiat TEMPRA (159_) 1.4 i.e. (159.AC, 159.AX) (1990.04-1996.08) 69km » 55.5348 lauber
wybrany samochód: 
Fiat Tempra (159_) 1.4 I.e. (159.ac, 159.ax) (1990.04-1996.08) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (regenerowany) 55.5348 LAUBER

445.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.5348

dostawca:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwarancja2 lata gwarancji
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Ograniczenia producentaZF
Cisnienie [bar]85
Ilość żeber6
Średnica koła pasowego [mm]122
EAN5901321238507
StanFabrycznie nowy
Tryb pracyHydrauliczny
Gwarancja2 lata gwarancji
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Ograniczenia producentaZF
Cisnienie [bar]85
Ilość żeber6
Średnica koła pasowego [mm]122
EAN5901321238507
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (regenerowany) 55.5348 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: TOYOTA CELICA, COROLLA VERSO 1.6/1.8 08.99-03.09
numery OEM:
TOYOTA      44310-0F010

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (regenerowany) 55.5348 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (regenerowany) 55.5348 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.