
| Ciśnienie [bar] | 110 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 80 |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Liczba żeber | 7 |
| Ø koła pasowego [mm] | 121 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | bez zbiornika wyrównawczego |
| Typ pompy | pompa łopatkowa |
| Ciśnienie [bar] | 110 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 80 |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Liczba żeber | 7 |
| Ø koła pasowego [mm] | 121 |
| Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | bez zbiornika wyrównawczego |
| Typ pompy | pompa łopatkowa |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.6095 LAUBER
| TOYOTA | 04.75.1507-1 | |
| TOYOTA | 44310-05070 | |
| TOYOTA | 44310-28270 | |
| TOYOTA | 44310-42070 | |
| TOYOTA | 4431005090 |
Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.6095 LAUBER w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.6095 LAUBER: