Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Skoda OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) 1.6 (2014.01-???) 110km » 55.6155 lauber
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iii (5e3, Nl3, Nr3) 1.6 (2014.01-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.6155 LAUBER

55.6155 Pompa hydrauliczna układu kierowniczego LAUBER
lauber 55.6155
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.6155
55.6155
396.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.6155

producent:

LAUBER

Ograniczenia producentaKAYABA
Ciśnienie [bar]80
Kolorczarny
Tryb pracyhydrauliczny
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]129
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Gwarancja2 lata gwarancji
Ograniczenia producentaKAYABA
Ciśnienie [bar]80
Kolorczarny
Tryb pracyhydrauliczny
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]129
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Gwarancja2 lata gwarancji

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.6155 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: MAZDA 3 1.3/1.6/1.6D 10.03-12.09
numery OEM:
MAZDA      04.94.0126-1
MAZDA      BN9R-32-600C
MAZDA      BN9R-32-600D
MAZDA      BP4M-32-600A
MAZDA      BP4M-32-600B
MAZDA      BP4M-32-600C
zamienniki:
15-1181
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.6155 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.6155 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.