Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Lancia THEMA (834_) 2000 i.e. (834BV) (1987.09-1992.05) 115km » 55.9940 lauber
wybrany samochód: 
Lancia Thema (834_) 2000 I.e. (834bv) (1987.09-1992.05) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9940 LAUBER

55.9940 Pompa hydrauliczna układu kierowniczego LAUBER
lauber 55.9940
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9940
55.9940
371.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.9940

producent:

LAUBER

Ciśnienie [bar]90
Ciśnienie robocze [bar]90
Tryb pracyhydrauliczny
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]123
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
uwzględnić informację serwisową
Ciśnienie [bar]90
Ciśnienie robocze [bar]90
Tryb pracyhydrauliczny
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]123
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
uwzględnić informację serwisową

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9940 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: CHEVROLET CAPTIVA, OPEL ANTARA A 2.0D 08.06-
numery OEM:
OPEL      4803416
OPEL      4811458
OPEL      4814129
OPEL      96626550
OPEL      96626761
OPEL      96942300
CHEVROLET      04.05.0560-1
CHEVROLET      25980805
CHEVROLET      25980806
CHEVROLET      4814340
CHEVROLET      96942299
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9940 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9940 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.