Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Iveco EUROCARGO I-III 130 E 25 D tector, 130 E 25 DP tector (2006-2015) 252km » 55.9959 lauber
wybrany samochód: 
Iveco Eurocargo I-iii 130 E 25 D Tector, 130 E 25 Dp Tector (2006-2015) 252km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9959 LAUBER

55.9959 Pompa hydrauliczna układu kierowniczego LAUBER
lauber 55.9959
433.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:1 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

55.9959

producent:

LAUBER

Ciśnienie [bar]110
Ciśnienie robocze [bar]110
Tryb pracyhydrauliczny
Liczba żeber5
Ø koła pasowego [mm]114
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Nowa część bez depozytu
Ciśnienie [bar]110
Ciśnienie robocze [bar]110
Tryb pracyhydrauliczny
Liczba żeber5
Ø koła pasowego [mm]114
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Nowa część bez depozytu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9959 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: VOLVO S80 II, V70 III, XC60 I, XC70 II, FORD MONDEO IV, S-MAX 2.4D/2.5/2.5ALK 03.06-04.16
numery OEM:
FORD      1469028
FORD      1506272
FORD      6G913A696NA
FORD      6G913A696NB
VOLVO      36000689
VOLVO      36000790
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9959 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 55.9959 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.