Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Iveco TRAKKER I AD340T38P (2004-2007) 381km » 66.0181 lauber
wybrany samochód: 
Iveco Trakker I Ad340t38p (2004-2007) 381km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0181 LAUBER

618.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:5 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

66.0181

dostawca:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]M12 x 1.5 mm MALE
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321058457
StanFabrycznie nowy
Tryb pracyHydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]M12 x 1.5 mm MALE
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321058457
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0181 LAUBER

Koszt kaucji: 369.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FIAT PUNTO, LANCIA Y 1.1-1.7D 09.93-09.03
numery OEM:
FIAT      46 480 616
FIAT      46 480 618
FIAT      46 480 620
FIAT      46 480 622
FIAT      46428198
FIAT      46451699
FIAT      46480616
FIAT      7 772 950
FIAT      7 772 954
FIAT      71 722 440
FIAT      71 722 468
FIAT      71 722 470
FIAT      71 722 472
FIAT      71 722 474
FIAT      71722468
FIAT      71783143
GREAT WALL      FI9003
GREAT WALL      FI9029
GREAT WALL      FI9030
zamienniki:
51976
brak
SPIDAN
52357
brak
SPIDAN
26G60199
brak
CARDONE
11-0099
brak
ELSTOCK
11-0128
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0181 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0181 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.