Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.0 TFSI (2013.05-2015.12) 224km » 69.9603 lauber
wybrany samochód: 
Audi A4 B8 Avant (8k5) 2.0 Tfsi (2013.05-2015.12) 224km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 69.9603 LAUBER

69.9603 Przekładnia kierownicza LAUBER
lauber 69.9603
517.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

69.9603

dostawca:

LAUBER

Ograniczenia producentaTRW
Długość [mm]1461
Długość całkowita [mm]1461
Tryb pracymanualny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Ograniczenia producentaTRW
Długość [mm]1461
Długość całkowita [mm]1461
Tryb pracymanualny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 69.9603 LAUBER

Koszt kaucji: 123.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza bez wspomagania manualny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: HYUNDAI ELANTRA IV, I30, KIA CEED, CERATO KOUP III, PRO CEED 1.4-2.0LPG 01.06-
numery OEM:
HYUNDAI      56500-2L201
HYUNDAI      56500-2L301
KIA      56500-1H200
KIA      56500-1H300
KIA      565002L201
zamienniki:
52516
brak
SPIDAN
52517
brak
SPIDAN
HY4001
brak
GENERAL RICAMBI

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 69.9603 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 69.9603 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.