Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Iveco EUROCARGO I-III 100 E 17 K tector, 100 E 17 DK tector (2000-2015) 170km » 69.9973 lauber
wybrany samochód: 
Iveco Eurocargo I-iii 100 E 17 K Tector, 100 E 17 Dk Tector (2000-2015) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 69.9973 LAUBER

69.9973 Przekładnia kierownicza LAUBER
474.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

69.9973

producent:

LAUBER

Długość [mm]1050
Długość całkowita [mm]1050
Tryb pracymanualny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczychMobis
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm]103
Długość [mm]1050
Długość całkowita [mm]1050
Tryb pracymanualny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczychMobis
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm]103

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 69.9973 LAUBER

Koszt kaucji: 123.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza bez wspomagania manualny (nowy) pasuje do: HYUNDAI I30, KIA CEED, PRO CEED 1.0-1.6D 11.11-
numery OEM:
HYUNDAI      56500A6000
HYUNDAI      56500A6500
KIA      56500A6000
KIA      56500A6500
zamienniki:
HY4004
brak
GENERAL RICAMBI

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 69.9973 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 69.9973 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.