Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Aston Martin DB9 Vantage 6.0 V12 (2012.07-2016.10) 517km » 77.0146 lauber
wybrany samochód: 
Aston Martin Db9 Vantage 6.0 V12 (2012.07-2016.10) 517km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.0146 LAUBER

121.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

77.0146

dostawca:

LAUBER

System hamulcowyATE
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś tylna strona lewa
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra42
Średnica tłoka [mm]42
EAN5901321069385
StanFabrycznie nowy
System hamulcowyATE
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś tylna strona lewa
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra42
Średnica tłoka [mm]42
EAN5901321069385
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.0146 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: BMW 3 (E46), 5 (E39), 5 (E60), X3 (E83), MG MG ZT, MG ZT- T 2.0-4.6 03.97-12.11
numery OEM:
BMW      34 21 6 750 161
BMW      34 21 6 765 883
zamienniki:
LC7445
brak
DELPHI
1301211567
brak
SBS
F 06 116
brak
BREMBO
82-0237
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.0146 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.