Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 35S60E, 35C60E (2016.09-???) 82km » 77.1087 lauber
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Platforma / Podwozie 35s60e, 35c60e (2016.09-???) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.1087 LAUBER

175.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.1087

producent:

LAUBER

System hamulcowyAKEBONO
Grubość tarczy hamulcowej [mm]24
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra43
Średnica tłoka [mm]43
EAN5901321074433
StanFabrycznie nowy
System hamulcowyAKEBONO
Grubość tarczy hamulcowej [mm]24
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra43
Średnica tłoka [mm]43
EAN5901321074433
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.1087 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CITROEN C-CROSSER, C-CROSSER ENTERPRISE, MITSUBISHI ECLIPSE II, ECLIPSE III, GALANT VII, GALANT VIII, L400 1.6-3.5 11.92-
numery OEM:
CITROËN      4400 V0
MITSUBISHI      MB 950177
MITSUBISHI      MR 249965
MITSUBISHI      MR 370776
GREAT WALL      MT6092
zamienniki:
LC7568
brak
DELPHI
1301213050
brak
SBS
F 61 113
brak
BREMBO
9013682
brak
REMSA
440.2.30028
brak
ZIMMERMANN

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.1087 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.