Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel COMBO Tour (X12) 1.6 CDTI (C26, D26, E26, C05) (2015.03-???) 120km » 77.1138 lauber
wybrany samochód: 
Opel Combo Tour (x12) 1.6 Cdti (c26, D26, E26, C05) (2015.03-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.1138 LAUBER

77.1138 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.1138
Zacisk hamulcowy 77.1138
77.1138
145.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:7 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 7 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.1138

producent:

LAUBER

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]24
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyAKEBONO
Średnica tłoka cylindra [mm]60
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]60
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]24
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyAKEBONO
Średnica tłoka cylindra [mm]60
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]60

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.1138 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MITSUBISHI L200, L400 2.0-2.8D 12.94-12.07
numery OEM:
MITSUBISHI      MR205252
MITSUBISHI      MR205258
MITSUBISHI      MR249083
zamienniki:
1301213075
brak
SBS
F 54 074
brak
BREMBO
ADC44843N
brak
BLUE PRINT
FCL694803
brak
FERODO
82-0336
brak
ELSTOCK
83-0336
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.1138 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.