Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Smart ROADSTER coupe (452) 0.7 (452.332) (2003.06-2005.11) 61km » 77.2310 lauber
wybrany samochód: 
Smart Roadster Coupe (452) 0.7 (452.332) (2003.06-2005.11) 61km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.2310 LAUBER

77.2310 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.2310
Zacisk hamulcowy 77.2310
77.2310
lauber 77.2310 Zacisk hamulcowy
Zacisk hamulcowy 77.2310 lauber
Zacisk hamulcowy 77.2310 lauber
Zacisk hamulcowy 77.2310 lauber
150.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.

    Ocena:
numer części:

77.2310

dostawca:

LAUBER

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]18
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyBENDIX
Średnica tłoka cylindra [mm]48
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]48
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]18
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyBENDIX
Średnica tłoka cylindra [mm]48
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]48

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.2310 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: VW POLO, POLO III, POLO/HATCHBACK 1.0-1.9D 10.94-09.01
numery OEM:
AUDI      6N0615123A
SEAT      6N0615123A
SKODA      6N0 615 123A
VOLKSWAGEN      6N0615123A
zamienniki:
0 204 102 580
brak
BOSCH
LC7565
brak
DELPHI
1301214799
brak
SBS
F 85 130
brak
BREMBO
FCL694171
brak
FERODO
82-0642
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.2310 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.