Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 Allroad C6 (4FH) 3.2 FSI quattro (2006.05-2008.10) 255km » 77.2363 lauber
wybrany samochód: 
Audi A6 Allroad C6 (4fh) 3.2 Fsi Quattro (2006.05-2008.10) 255km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.2363 LAUBER

133.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.2363

producent:

LAUBER

System hamulcowyLUCAS
Grubość tarczy hamulcowej [mm]9
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś tylna strona prawa
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra41
Średnica tłoka [mm]41
EAN5901321081523
StanFabrycznie nowy
System hamulcowyLUCAS
Grubość tarczy hamulcowej [mm]9
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś tylna strona prawa
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra41
Średnica tłoka [mm]41
EAN5901321081523
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.2363 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: AUDI 50, A4 B6, A7, SEAT IBIZA IV, IBIZA IV SC, LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I, PARATI III 0.8-3.6 09.75-
numery OEM:
AUDI      1J0 615 424 A
SEAT      1J0 615 424 A
SKODA      1J0 615 424 A

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.2363 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.