Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco S-WAY AS440S40TP CNG+LNG (2019-???) 400km » 77.2645 lauber
wybrany samochód: 
Iveco S-way As440s40tp Cng+lng (2019-???) 400km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.2645 LAUBER

77.2645 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.2645
Zacisk hamulcowy 77.2645

    Ocena:
numer części:

77.2645

dostawca:

LAUBER

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]8
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyLUCAS
Średnica tłoka cylindra [mm]30
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]30
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]8
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyLUCAS
Średnica tłoka cylindra [mm]30
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]30

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.2645 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MERCEDES VANEO (414) 1.6/1.7D/1.9 02.02-07.05
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      414 420 01 83
MERCEDES-BENZ      A 414 420 01 83
zamienniki:
24.3301-1702.7
brak
ATE
13012133186
brak
SBS
F 50 191
brak
BREMBO
400.4.10129
brak
ZIMMERMANN

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.2645 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.