Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mercedes-benz SPRINTER 3-t Autobus (B903) 314 (903.071, 903.072, 903.073, 903.671, 903.672,... (1995.02-2006.05) 143km » 77.2899 lauber
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3-t Autobus (b903) 314 (903.071, 903.072, 903.073, 903.671, 903.672,... (1995.02-2006.05) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk elektryczny hamulca tarczowego tył P 77.2899 LAUBER

244.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:1 szt.

    Ocena:
numer części:

77.2899

dostawca:

LAUBER

Lokalizacja w aucieOś tylna strona prawa
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra38
Wyposażenie pojazduDo pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym
EAN5901321240920
StanFabrycznie nowy
Lokalizacja w aucieOś tylna strona prawa
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra38
Wyposażenie pojazduDo pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym
EAN5901321240920
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk elektryczny hamulca tarczowego tył P 77.2899 LAUBER

Koszt kaucji: 123.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk elektryczny hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: VW PASSAT B6, PASSAT B7/KOMBI, TIGUAN 1.4-3.6 03.05-07.18
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Zacisk elektryczny hamulca tarczowego tył P 77.2899 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.