Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volvo S60 II (134) 2.5 T (2013.01-2016.01) 249km » 77.3215 lauber
wybrany samochód: 
Volvo S60 Ii (134) 2.5 T (2013.01-2016.01) 249km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.3215 LAUBER

229.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:2 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3215

producent:

LAUBER

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]20,4
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyBOSCH
Średnica tłoka cylindra [mm]54
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]54
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]20,4
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyBOSCH
Średnica tłoka cylindra [mm]54
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]54

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.3215 LAUBER

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: PEUGEOT 206 1.6/2.0D 12.99-09.09
numery OEM:
PEUGEOT      4400P3
zamienniki:
13012137106
brak
SBS
F 61 173
brak
BREMBO
FCL694518
brak
FERODO
9019792
brak
REMSA
83-1199
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.3215 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.