Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco X-WAY AD280X40P MY24 (2023-???) 400km » 77.3472 lauber
wybrany samochód: 
Iveco X-way Ad280x40p My24 (2023-???) 400km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.3472 LAUBER

77.3472 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.3472
Zacisk hamulcowy 77.3472
77.3472
125.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:2 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3472

producent:

LAUBER

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyTRW
Średnica tłoka cylindra [mm]57
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]57
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyTRW
Średnica tłoka cylindra [mm]57
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]57

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.3472 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MERCEDES A (W169), B SPORTS TOURER (W245), CLC (CL203) 1.5-2.1D 09.04-06.12
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      169 420 05 83
MERCEDES-BENZ      169 420 13 83
MERCEDES-BENZ      A 169 420 05 83
MERCEDES-BENZ      A 169 420 13 83
zamienniki:
24.3571-1749.7
brak
ATE
13012133223
brak
SBS
F 50 254
brak
BREMBO
FCL694641
brak
FERODO
6506178
brak
SASIC
400.1.10056
brak
ZIMMERMANN

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.3472 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.