Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volkswagen POLO IV (9N_, 9A_) 1.4 FSI (2002.02-2006.07) 86km » 77.3587 lauber
wybrany samochód: 
Volkswagen Polo Iv (9n_, 9a_) 1.4 Fsi (2002.02-2006.07) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.3587 LAUBER

180.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:3 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3587

producent:

LAUBER

Otwór o śr[mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
Artykuł oraz informacja uzupełniającaBez łącznika
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
System hamulcowyBOSCH
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
Średnica tłoka [mm]54
EAN5901321328635
StanFabrycznie nowy
Otwór o śr[mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
Artykuł oraz informacja uzupełniającaBez łącznika
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
System hamulcowyBOSCH
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
Średnica tłoka [mm]54
EAN5901321328635
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.3587 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FIAT GRANDE PUNTO, OPEL CORSA D, CORSA D/HATCHBACK 1.0-1.3D 10.05-
numery OEM:
FIAT      77363925
FIAT      77364396
OPEL      5 42 543
OPEL      93191691
VAUXHALL      93191691
zamienniki:
24.3541-1838.7
brak
ATE
38025100
brak
TEXTAR
FCL694770
brak
FERODO
83-1990
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.3587 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.