Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Alfa Romeo SPIDER (939_) 2.0 JTDM (939DXQ1B) (2009.04-2011.03) 163km » 77.3709 lauber
wybrany samochód: 
Alfa Romeo Spider (939_) 2.0 Jtdm (939dxq1b) (2009.04-2011.03) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.3709 LAUBER

77.3709 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.3709
Zacisk hamulcowy 77.3709
77.3709
441.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:4 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3709

producent:

LAUBER

Strona zabudowy1. oś tylna strona prawa
Średnica [mm]43
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
System hamulcowyTRW
sparowany numer artykułu344690
Strona zabudowy1. oś tylna strona prawa
Średnica [mm]43
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
System hamulcowyTRW
sparowany numer artykułu344690

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.3709 LAUBER

Koszt kaucji: 123.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk elektryczny hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: AUDI A6 C7, A7 1.8-4.0 10.10-09.18
numery OEM:
AUDI      4G0 615 404
SEAT      4G0 615 404
SKODA      4G0 615 404
VOLKSWAGEN      4G0 615 404
zamienniki:
F 85 317
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.3709 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.