Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Bmw 1 (F40) 118 d (2019.07-???) 150km » 77.3817 lauber
wybrany samochód: 
Bmw 1 (f40) 118 D (2019.07-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.3817 LAUBER

192.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:4 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3817

producent:

LAUBER

System hamulcowyATE
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]60
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]316
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Średnica tłoka [mm]60
StanFabrycznie nowy
System hamulcowyATE
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]60
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]316
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Średnica tłoka [mm]60
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.3817 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: VOLVO S60 II, S80 I, S80 II, V60 I, V70 III, V70 III/KOMBI, XC70 II, FORD GALAXY II, GALAXY MK II, MONDEO IV 1.5-4.4 04.00-12.18
numery OEM:
VOLVO      36000150
FORD USA      1 405 502
FORD USA      1 435 001

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.3817 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.