Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ford RANGER (TKE) 2.2 TDCi (2011.11-???) 150km » 77.3875 lauber
wybrany samochód: 
Ford Ranger (tke) 2.2 Tdci (2011.11-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.3875 LAUBER

220.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

77.3875

dostawca:

LAUBER

System hamulcowySUMITOMO
Grubość tarczy hamulcowej [mm]32
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (4-tłoczkowy)
Średnica [mm]48
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Średnica tłoka [mm]48
EAN5901321562374
StanFabrycznie nowy
System hamulcowySUMITOMO
Grubość tarczy hamulcowej [mm]32
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (4-tłoczkowy)
Średnica [mm]48
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Średnica tłoka [mm]48
EAN5901321562374
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.3875 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: LEXUS GX, TOYOTA 4 RUNNER V, LAND CRUISER, LAND CRUISER PRADO 2.7-4.6 08.09-
numery OEM:
TOYOTA      47730 60 300
LEXUS      47730 60 300
zamienniki:
F 83 319
brak
BREMBO
83-2402
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.3875 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.