Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E 20V quattro (1990.04-1991.09) 167km » 77.3879 lauber
wybrany samochód: 
Audi 90 B3 (893, 894, 8a2) 2.3 E 20v Quattro (1990.04-1991.09) 167km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.3879 LAUBER

204.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:5 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3879

producent:

LAUBER

System hamulcowyPBR
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]42
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]320
Lokalizacja w aucieOś tylna strona lewa
Średnica tłoka [mm]42
EAN5901321562411
StanFabrycznie nowy
System hamulcowyPBR
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]42
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]320
Lokalizacja w aucieOś tylna strona lewa
Średnica tłoka [mm]42
EAN5901321562411
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.3879 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CHRYSLER 300C, LANCIA THEMA 2.7-6.4 09.04-
numery OEM:
CHRYSLER      5142565AA
CHRYSLER      5142565AB
LANCIA      K05142565AA
LANCIA      K05142565AB

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.3879 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.