Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Chrysler VOYAGER IV (RG, RS) 2.8 CRD (2004.06-2008.12) 150km » 77.3891 lauber
wybrany samochód: 
Chrysler Voyager Iv (rg, Rs) 2.8 Crd (2004.06-2008.12) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.3891 LAUBER

77.3891 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.3891
Zacisk hamulcowy 77.3891
77.3891
182.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:5 szt.

    Ocena:
numer części:

77.3891

dostawca:

LAUBER

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica [mm]66
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
System hamulcowyATE
Średnica tłoka [mm]66
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica [mm]66
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
System hamulcowyATE
Średnica tłoka [mm]66

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.3891 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CHRYSLER VOYAGER IV, DODGE GRAND 2.4-3.8 02.00-12.08
numery OEM:
CHRYSLER      05019806AA
CHRYSLER      5019806AA
DODGE      5019806AA
zamienniki:
1301219311
brak
SBS
F 11 006
brak
BREMBO
8AC 355 394-591
brak
HELLA
155.1.30054
brak
ZIMMERMANN

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.3891 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.