Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) (1997.06-1999.10) 177km » 77.3932 lauber
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Ii (v3_w, V2_w, V4_w, V5_w) 3.0 V6 24v (v43w, V23w) (1997.06-1999.10) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.3932 LAUBER

134.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3932

producent:

LAUBER

System hamulcowyTRW
Grubość tarczy hamulcowej [mm]24
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]66
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Średnica tłoka [mm]66
EAN5901321562930
StanFabrycznie nowy
System hamulcowyTRW
Grubość tarczy hamulcowej [mm]24
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]66
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Średnica tłoka [mm]66
EAN5901321562930
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.3932 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: JEEP CHEROKEE, COMANCHE, GRAND CHEROKEE I, WRANGLER I, WRANGLER II 2.1D-5.9 10.84-04.07
numery OEM:
JEEP      5252 609
JEEP      5252 984
JEEP      K05252984
zamienniki:
F 37 001
brak
BREMBO
8AC 355 395-381
brak
HELLA
530012
brak
A.B.S.

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.3932 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.