Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Smart CABRIO (450) 0.6 (S1OLA1, 450.441, 450.442, 450.443) (2000.03-2004.01) 55km » 77.4676 lauber
wybrany samochód: 
Smart Cabrio (450) 0.6 (s1ola1, 450.441, 450.442, 450.443) (2000.03-2004.01) 55km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.4676 LAUBER

77.4676 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.4676
190.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:1 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.4676

producent:

LAUBER

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]30
MateriałAluminium
System hamulcowyATE
Średnica tłoka [mm]60
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]30
MateriałAluminium
System hamulcowyATE
Średnica tłoka [mm]60

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.4676 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: BMW 5 (E60), 5 (E61), 6 (E63), 6 (E64), 6 (F12), 7 (E65, E66, E67) 2.0D-6.0 07.01-12.12
numery OEM:
BMW      34 11 6 756 303
zamienniki:
F 06 130
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.4676 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.