Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel KADETT E liftback (T85) 1.6 i Cat (C08, C48, D08, D48) (1986.09-1991.08) 75km » 77.4753 lauber
wybrany samochód: 
Opel Kadett E Liftback (t85) 1.6 I Cat (c08, C48, D08, D48) (1986.09-1991.08) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.4753 LAUBER

120.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:5 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.4753

producent:

LAUBER

Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
System hamulcowySUMITOMO
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
Średnica tłoka [mm]54
EAN5901321375561
StanFabrycznie nowy
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
System hamulcowySUMITOMO
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
Średnica tłoka [mm]54
EAN5901321375561
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.4753 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MAZDA MX-5 II 1.6/1.8 05.98-10.05
numery OEM:
MAZDA      N067-33-61X
MAZDA      N0Z7-33-98Z
zamienniki:
F 49 083
brak
BREMBO
213242
brak
NK
83-1632
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.4753 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.