Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Nissan PATHFINDER III (R51) 2.5 dCi 4WD (2006.10-???) 171km » 77.5393 lauber
wybrany samochód: 
Nissan Pathfinder Iii (r51) 2.5 Dci 4wd (2006.10-???) 171km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.5393 LAUBER

77.5393 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.5393
Zacisk hamulcowy 77.5393
77.5393
239.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.

    Ocena:
numer części:

77.5393

dostawca:

LAUBER

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]26
MateriałŻeliwo
System hamulcowyBREMBO
Średnica tłoka [mm]52
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]26
MateriałŻeliwo
System hamulcowyBREMBO
Średnica tłoka [mm]52

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.5393 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 5-T (B905), VARIO (B667, B670, B668), VARIO (B670, B668, B667) 2.7D/4.2D/4.3D 09.98-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      9054201601
MERCEDES-BENZ      9054202401
MERCEDES-BENZ      A9054201601
MERCEDES-BENZ      A9054202401
zamienniki:
F 50 339
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.5393 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.